Inget speciellt

Hej! Vi mår bra och dagarna rullar på som vanligt, har vart på praktik idag och Sofies mamma kom till mig och gjorde slingor=) hon blev jätte fin och nöjd! Sen så var Maria hos mig också, som jag toppade i salongen. Jag har inte skrivit här på ett tag men det beror mest på att jag inte har så mycket intressant att komma med. Men tänkte bara skriva lite idag så att ni vet att jag lever iaf!
Jag tränar på för fullt och jag har gått ner 3,5 kilo men tyvärr så syns det inte mer än på vågen så jag får nog pressa mig själv lite mera så att jag har fin bad kropp i sommar då jag och Linn ska på semester till Mallis fan vad skönt!
Men jag skriver mer en annan dag då jag är på bättre humör, har vart en depp tid nu ett tag, är så mycket som jag vill men inte riktigt får till...Men hur som dom tiderna kommer jag måste bara se till att ha lite bättre tålamod tror jag!=)

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0