Vardagen är tillbaka

Hej!
Imorgon börjar Kim jobba igen efter sin 2 veckors pappaledighet.
Så det känns som att vardagen börjar på riktigt igen. Idag har jag pluggat en del teori och jag tycker att det är så jävla tråkigt!! Önska att jag tyckte det var roligt att ta körkort men det är verkligen skit. Men bara att kämpa på är ju skönt när man väl har körkortet i handen. Jag mår redan bättre efter några pencilin piller, det är så skönt har sovit hela natten och inte kännt av det något. Men imorse vaknade jag av mitt vänstra öga sved var rött och svullet. Så måste dra till apoteket och köpa nån ögonsalva för det är jävligt drygt att ha ett kliande öga!
Imorgon har jag körlektion halv tio så måste fråga mamma om hjälp med Gabriel en timme medans jag kör. Jag kommer ha körlektioner typ hela januari så jag hoppas att jag bli bra på att köra snart har inte råd att punga ut med mera pengar på det förbaskade körkortet det är ju fan inte gratis.
Jag har sökt ett jobb igår så håll tummarna för mig att jag får det, verkar jätte roligt! Det är en butik som säljer smink och hårfärger så jag har ju en chans eftersom jag både har make up och frisör utbildning=) Tänkte att det kan vara bra att ha ett jobb på sidan om min praktik (i salong) eftersom jag inte kommer få några pengar då. Jag börjar praktisera den 2/2 så då får ni mina nära och kära boka tid hos mig. Ska börja med kunder som jag känner så jag får en mjukstart kan vara skönt.

Kolla märket på Gabriels mage efter att han vaknat. Någon som ser vad det är?

Kommentarer
Postat av: Ida

Det ser ut som om han har sovit på sin hand?

2009-01-05 @ 14:24:54
Postat av: Anonym

handen kanske

2009-01-07 @ 17:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0