Vagel jävel

Nu vet jag vad felet i ögat är en inåt växande vagel sate!! Det är hemskt gör så fruktansvärt ont. Det blir bara värre för varje dag. Det står att det ska bli bättre efter två dagar men inte min vagel heller.
Några tips hur jag får bort den jäveln??
Min vagel sitter på köttet längst in på ögat, är den bästa förklaring jag kan ge.
Har ont som fan i halsen pratade  med min läkare som tror att jag har streptokocker men jag får ingen pencilin än eftersom jag redan äter en annan sort så måste vara antibiotika fri några dagar innan jag får ny pencilin. Fy fan vilket skit det här är känner mig så värdelös orkar inte hjälpa till här hemma och har haft barnvakt några timmar igår och några idag av Elin så att jag fick sova. Tack för hjälpen! Jag vill se och känna mig som mig själv igen hatar det här, vill kunna göra annat än att ligga i min säng och sova, och torka tårar som rinner ur mitt öga. Fan snart skär jag ut det jävla ögat!

Så här ser jag ut när jag har freber, urinvägsinfektion,vagel och antagligen streptokocker.
Jag vet att jag inte är snygg, men inte så konstigt kanske?


Kommentarer
Postat av: terese

Stackare! Själv ligger man i 40graders feber..att man aldrig kan bli frisk!

2009-01-08 @ 17:29:24
URL: http://terexce.blogg.se/
Postat av: Angelica

Gumman, du e skitsnygg, vare sig du har vagel eller ej.. Och lagom till att min magsjuka försvann, fick Cornelia den och jag fick förmodligen en början till urinvägsinfektion, men med STORT vatten intag med massa citron o tranbärsdricka och ett par penicelin tabletter så verkar den ha gett sig...

ÅH vad jag hatar o ha ont o va sjuk... tycker synd om dig just nu

2009-01-09 @ 14:43:50
URL: http://angelicahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0