Social dag

Tjabba!
Lämnade Gabriel på dagis, sen gick jag hem och försökte hinna städa överallt hann inte riktigt allt. Skulle hämta G kvart i tolv så då mötte vi Emmy och lilla Emil så gick vi en promenad jätte skönt! Så det har vi tänkt att fortsätta göra ett par gånger i veckan är mycket roligare att gå när man har någon att prata med! Sen skyndade jag mig hem eftersom jag väntade besök klockan 1 av Moa,Simon och Moas kompis Johanna=) Vi drack lite te sen klippte jag Simon.
Dom ska vara barnvakt åt G när jag och Kim är på kryssning, men dom är riktigt duktiga med Gabriel och han gillar dom! Han kör ordentligt med Moa iaf han vet att så fort han gnäller lite så är hon där och plockar upp han eller mutar han med en go mat bit av något slag hehe. När Kim kom hem så drog vi till Marieberg och handlade kläder åt G för 1000 spänn men vi fick jävligt mycket för pengarna som tur var! Han behövde verkligen nya kläder...Vi var på lamplagret för att kolla på en lampa till vardagsrummet svin dyrt var det! Hitta en lite skit lampa som såg ut att kosta 79 kr men nej 1200 Kim tyckte att det var lite för dyrt, jag höll med! När vi äntligen hittade en lampa för rimligt pris 225 kr så köper vi den åker hem ska sätta upp den då finns det ju för fan inget strömutag i taket, så då är det bara att åka och lämna tillbaka lamp fan imorgon igen!!
Jag blir galen hatar verkligen när man köpt något man velat ha länge sen när man väl gjort det så börjas det jävlas.

Jag såg ett pogram om bröstmjölk igår var det vidrigaste jag sett, fy fan!! Folk som ammade varandras ungar. Ungarna var typ 5-6 år som låg i famnen och tuttade. Det är väl endå inte normalt?? särskilt när en mamma säger att hon känner en sexuell känsla när hon ammar olika ungar...Pedofili eller?

Nu ska jag duscha, dricka en kopp te och kolla på tv! Natti natti...


Moa & Simon underbara människor!


Och våran sötnöt!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha jag såg med det! Sjukt! Skulle inte ens vilja amma mitt eget barn när de var så gammalt och dom gjorde det med varandras, blääää! :)

2009-01-29 @ 07:45:19
URL: http://barasofies.blogspot.com
Postat av: Angelica

Fyfan va äckligt de me amningen av andras barn i den åldern... äh fysatan... bläää

ska kolla om jag hittar de programmet nånstan så ska jag se de me.. :)

2009-01-30 @ 11:21:49
URL: http://angelicahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0