ute kväll igår

Hallå! Vi var ju ut igår, var jätte trevligt men skulle vara roligare om alla kunde ha hållit ihop!! Eller iallafall gått till samma ställe! Men men var och en får sköta sig själva och göra som dom vill. Vi "små" som inte kom in där det var 20 hade iaf trevligt där vi var! Vi sket i vilket folk som var där brydde mest om att vi skulle ha roligt HAHA!
Tyvärr var jag kanske inte den roligaste igår belv massa strul framåt slutet på kvällen men jag blev mest upprörd över att det blev så eftersom jag var ute för att ha roligt!! Men försökte bry mig så lite som möjligt och ha roligt. Men det hade vi också.
Mitt öga är fortfarande inte bra och jag sminkade mig igår och det tyckte inte ögat om så det rann ur det hela kvällen så folk trodde typ att jag fått sne fylla och satt och grina haha men så var inte fallet som tur var! Nej nu ska jag krypa ner i sängen och kolla några avsnitt heroes med min babe!

Jag och Sofie igår någon gång=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0