Urinvägsinfektion

Hej!
Nu är jul och nyår över så ska bli mycket bättre på att uppdatera mig!
Vi har firat julhelgen i Kopparberg hos släkt osv, så vi har inte varit hemma så mycket, så det är jätte skönt att julen är över och att få vara hemma, slippa fara och flänga överallt. Men vi har haft en mycket lugn Jul och nyår=)
Vi fick biljetter till Bonafide den 31/1 i julklapp av faster Inger och Rota. Så då ska vi släppa loss!

Jag har åkt på urinvägsinfektion!!! Inte ovanligt när det gäller mig men det är inte skönt!! Jag får det jätte ofta och jag avskyr det mest av allt. Det gör så ont, har inte sovit på 2 nätter bara vankat runt här hemma och duschat jätte varmt då blir det att kännas lite bättre iaf. Men idag har jag fått pencilin som jag ska äta i 7 dagar. Skönt så kan dom där bakterierna dra år helvete!

Jag är inget vidare munter just för tillfället.

Kommentarer
Postat av: angelica

fyfan vad jag hatar urinvägsinfektion.

Innan jag fick cornelia hade jag det jäääätte ofta, typ 4-5ggr per år.



Nu har jag istället åkt på magsjuka, så både jag Andreas och Cornelia har de, plus min syster o pappa... ursch, de e inte heller kul :(



Håret är förresten kanon bra :)



Kram

2009-01-04 @ 11:14:27
URL: http://angelicahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0