Ump

Tjena!
Idag har vi som vanligt vart på dagis och skolat in Gabriel. Det går hur bra som helst, känns bara som att G är en riktigt busunge jämfört med alla andra ungarna...Till och med fröknarna säger de, G kommer nog bli rätt uppfostrad av dagis personalen "skönt" hehe
Efter dagis drog vi till ump Gabriel lekte och jag satt och snackade skit med alla andra trevliga mammor det var trevligt! Älskar den verksamheten när man har tråkigt. Kim hämtade oss vid 4 så då skjutsade han mig till körskolan, lektionen gick väl rätt bra vissa saker går jätte bra medans andra går sämre. Jag tycker fan det är skit jobbigt att ta körkort det är så mycket att ta in. Igår va Maria och hennes tös här och Sofie med hennes grabbar. Mias och Gabriel leker så bra ihop men igår fick Gabriel sig ett riv sår av Mias men det är ju sånt ungar gör hehe. Dom var helt galna i Gabriels tält som han fick av Camilla när han fyllde år ska visa ett kort=)
Imorgon ska jag ha lite förfest hemma hos mig kommer lite folk hit vi ska äta paj och dricka alkohol,umgås och en del skratt skulle jag gissa på=) Ska bli as roligt att gå ut med Sofie imorgon har aldrig vart ut med henne någon gång och hon har ju knappt vart ute nånting på 2 år så det ska bli roligt=)

Cattis jag vet att du läser min blogg ibland=) Kom för fan hit och hälsa på!!

Gabriel och Mias i tältet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0