Typ Blond!

Hej! Ja fick något ryck igår och började blondera mitt hår, vet igentligen inte varför. Jag trivs ju så bra i mörkt hår i vanliga fall. Det är nog Kims fel det var han som påpeckade att han tyckte jag skulle bli blond igen för några dagar sen. Men det blev helt okej iaf med tanke på att jag bara blondera 1 gång och tona 1 gång för att dämpa det oranga men det blev bra. Jag ska låta håret vila nu sen blondera en gång till så blir det skit bra=)
Vi var på dagis idag och det gick också jätte bra. Det känns som att plutten kommer trivas där eller det måste han göra och gör han inte de så byter jag bara dagis punkt slut!
Ska laga lite mat nu och sen ska jag,Emmy,Sofie och alla ungaran ut på stan och ta en fika. Vilket ståhej det kommer bli hehe. Ska ta lite kort från vår fika och sätta in här sen.


Mitt nya jag!                        

Jag kan fortfarande inte sminka mina ögon eftersom den ena ögat fortfarande inte är helt bra!
Men jag kan ju iaf sminka mina ögonbryn som ni ser haha

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja hon är en liten sol i våra liv hehe. Växer så det knakar, och Gabriel måste ha fyllt ett år nu va? Tiden går så himla fort. Har sett till er på Marieberg ett par ggr tror jag.. hoppas allt är bra!

kramkram

2009-01-12 @ 12:30:19
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: jennifer

snyggt de blev:)

2009-01-12 @ 22:59:23
Postat av: angelica

du blev ju jääätte fin i blondt ju!

hoppas allt är bra med er, vi får ses nån dag snart tycker jag, du får försöka klämma in de mellan körningen o dagiset o all praktik.. hehe du har mycke nu ;) kraaam

2009-01-13 @ 11:40:02
URL: http://angelicahallin.blogg.se/
Postat av: Petra

det ska jag göra =) hade så bra ni med! Fin du blev i håret föresten! kramkram

2009-01-13 @ 12:42:26
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0