Trött & halt

Är svin trött idag! Har mått skit inatt, har haft värsta kramperna i magen så har fått sprungit på skithuset några gånger....
Mår dock bättre idag men har inte vågat äta än, har avbokat min körlektion också skulle inte vara så roligt att behöva tvärnita för att hoppa ur bilen och skita nånstans. Känns skönt att inte behöva köra idag jag hade verkligen en skit dag igår! Vad jag än gjorde gick åt pipan. Jag blev på lite bättre humör innan min körlektion igår men så fort jag starta bilen så kände jag mig genast depp igen. Hela körlektionen gick så dåligt, tror aldrig jag kört så uselt nångång till och med första körlektionen gick bättre!! Så jag är inte så taggad att köra något idag endå.
Halt är jag också, har sträck låret så har haltat sen igår för att det gör satans ont!...Ja ni förstår själva att jag inte är den lyckligaste människan på jorden denna vecka.. Men ser däremot framemot nästa vecka den blir nog mycket bättre=)
Trots att jag har körlektion måndag-fredag hela veckan ja men det kommer nog gå mycket bättre då än igår.

Eftersom allt har vart så skit nu ett tag så är det nästan så att jag längtar tills folkan och kryssningen. Dricka några öl och träffa lite glatt folk ha skit kul och slappna av lite, det är jag värd nu efter allt slit!! fast det är 2 helger i rad hehe
Gabriel kommer få semester från mig och Kim det tycker säkert han är skönt också att få bli bortskämd av min moster som är Gabriels plast mormor när hans riktiga mormor jobbar och inte är hemma.

G har börjat klättra på allt! Här gör han ett försök att nå frukten=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0