Virgin school

Hej på er!
Har nyss vart och lämnat Gabriel på dagis och ska hämta han 10.30 det tar 15/20 min för mig att gå till dagis. Men jag har inte direkt någon lust att stå ute i kylan mitt i ladugårdsängen där jag inte känner någon för att vänta 1,5 timme på att hämta han. Så det var ju typ bara att pallra sig hem igen. Så det blir typ bara hem och vända om igen så drygt!!
Sen när jag hämtat Gabriel går jag hem väntar på att Elin ska komma hit och vara här med G medans jag går till väster som ligger på andra sidan stan från mig för att ha körlektion 13.10. Jag kör 1 timme sen måste jag gå hem igen för att hämta Gabriel. Den här veckan kommer jag bara ha tid för att stressa passa tider och gå runt hela stan. Och för varje dag som går blir det bara stressigare med tiderna som blir allt nämre varandra. Åh måste ju ha ett körkort nu så jag hinner göra allt som måste göras som är igentligen skit tråkigt att göra!

Igår klippte och färgade jag Pernilla hon blev grymt snygg i sin nya färg. Jag blanda ihop en kall mörkbrun färg sen klippte jag topparna på längden, klippte upp ganska mycket och så klippte jag lugg. Hon har vart sugen nästan varje gång på att klippa lugg men har inte vågat men igår så tog hon mod till sig att kapa av den. Guud så snyggt det blev! Nöjd blev hon med=)
När jag var klar med Pernilla så kom Kim hem han gjorde typ 20 hamburgare och svalde dom på 2 min. Sen åkte vi till Latorp där Simon & Moa flyttat in för en vecka sen. Skit fin 1:a som är lika stor som våran 2:a hehe den var i gammaldags stil men endå modernt och nyrenoverat! Visst det är 1 mil utanför stan men det går massor med bussar så det är ju lungt.

Någon som såg virgin school igår kväll? Vi kunde inte sluta titta på det sjuka pogramet samtidigt som det var typ det äckligaste jag sett. James 26 oskuld har dåligt självförtroende och åker till Amsterdam för att gå en kurs för oskulda män. James kommer dit och får träffa två damer i pensionsålder som ska lära han hur han ska gå till väga. James ligger i sängen med en av dom gamla tanterna, och hon erbjuder han att ta på hennes pattar och han gör det!!? Sen fläker hon ut sig i sängen med benen i väder och visar hela hennes mus och James sitter och tittar och tycker det är så spännade. Hur roligt kan det vara  att dom första pattar den första mus han får se är typ Gunnel 67...Han lär ju sig iaf av en erfaren kvinna. Tänkte även på att han sa att han är så blyg för sin egna kropp och att han aldrig har onanerat. Men han vågar visa sig i tv för hela världen spritt språngande naken  när en tant 65+ masserar hans bollar!
Haha jag tycker det var sjukt men James hade tårar i ögonen när han skulle lämna kursen så huvudsaken var ju att han gillade det och fick någonting ut av kursen som troligen kostat en del pengar.

Nu måste jag snart gå till dagis igen.
Hej svejs så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0