Söndags fix

Hello!
Idag har jag tagit bort allt jul krams, och gjort fint här hemma. Så har vi vart hos min Brorsa och Elin där vi brände ut säsong 2 av Heros som jag och Kim blivit besatta av. Vi har plöjt säsong 1 på typ en vecka=) Efter det så åkte vi hem och jag gjorde en fruktansvärt god lasagne. Linn (Gabriels gudmor) kika förbi i samma veva vi har druckit kaffe och snackat massa skit  jätte trevligt=) Skulle vilja göra det oftare fast vi ses ju ganska ofta men helst varje dag vore trevligt. Men man har ju varsit liv med barn, jobb, städ och tvätt aa bara massa vardagliga saker som tar evighet att hinna med ibland.
Jag funderar på att ljusa upp mitt hår ikväll...vad tror ni om det?? Får se vad som hinns med!
Igår var jag in i en bröllopsbutik för Lina skulle kolla på balklänning till hennes student. Åhh tror ni att jag blev sugen på att gifta mig då eller??? vilka klänningar,slöjor,tiaror aa allt sånt där fint prinsses aktiga saker.
Imorgon ska jag börja med inskolingen på dagis! Hoppas det går bra...lite nervös faktiskt.
Mitt öga är på bättringsväg bara lite svullet och rött nu hoppas att det är läkt imorgon!!


Vi ska till Mallis!!!! Köpte biljett iförgår=) Fick biljetten för 1800 kr inte dåligt!
8/8-15/8 bär vi iväg!

                 Linn             &              Matilda  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0