Sommar planer

Godmiddag!
Jag mår skit idag också värre än igår. Får ingen hjälp från vårdcentralen. Tur att man känner en läkare som gett mig lite råd. Ska höra av mig nästa vecka om inget är bättre. Hur som jag planerar sommaren med Linn vi ska åka till Magaluf (Mallorca) en vecka mellan den 8/8 till den 15/8 skit skoj. Kim och Gabriel får vara hemma själva den veckan. Undrar om jag klara mig en vecka från Gabriel?? Men det tror jag. Kim klarade sig nästan 2 veckor ifrån han när jag och Gabriel var borta. Men det ska bli roligt att uppleva lite gammla tider i Magaluf med stumpan;)
Jag orkar inte skriva mera mitt huvud och hals exploderar snart, knapra alvedon ska jag göra och sedan försöka äta och sova lite. Föresten tror jag tappat något kilo bara för att jag inte kunnat äta för min hals gör jävulskt ont. Så något positivt finns det med den här förkylingen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0