Sjuk igen!!

Fan har jag verkligen så dåligt imunförsvar!! Har ont i halsen så jag varken kan äta eller svälja och mitt öga är fortfarande svullet och rött. Det svider, kliar som fan rent ut sagt. En timme under natten så fick jag värsta bröst smärtorna?? men känner inte av det idag, nån som haft likadant? Jag lovar att jag inte är någon slags hyprokondiker jag har bara haft otur och vart sjuk till och från i 5 månader måste vara något fel på mig!?
Får väl gå till mitt andra hem (vårdcentralen) och se om dom kan kolla om det är något fel på mig den här gången. Men urinvägsinfektionen är bra nu känns det som måste äta pencilin några dagar till så att det inte kommer tillbaka.
Nej  nu ska jag sluta tycka synd om mig själv, tur att jag har mina prinsar här hemma som gör mig på bättre humör.
Älskar er!
Just det vi har 2 eller kanske 3 platser över i en av stugorna vi har bokat i Göteborg under midsommar helgen, då ac/dc spelar på söndagen. Nån som vill haka på oss? Blir 900 kr per skalle i 3 dagar fredag till måndag.
Tror att nvi kommer få en toppen helg!=) Ska vila lite nu.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0