Orkar inte

Tja!
Usch jag känner bara att jag vill gå runt i nattlinne och små plocka lite, kolla tv, ta en tupp lur och sånt där mys.
Har vart så jävla mycket stress och depp nu ett tag! Jag har ont i hela benen för att jag har gått så mycket hela dagarna visst det är skit bra för fläsket men att gå en timme om dagen är ju lungt men jag har säkert gått 4 timmar och bara stressat för att hinna överallt. Jag vill ha ett körkort men jag vill inte ta det, har typ ångest innan jag ska till körskolan! Men när jag väl kör så känns det helt okej. Skulle vara bra att ha ett körkort nu så skulle jag hinna med mig själv och mitt hem lite mera.Nej fy jobbig vecka!! Måste försöka se det positiva i allt och rycka upp mig lite. Hatar att känna mig nere/ångest för allt som ska göras...
Jag känner även ångest över att vi är bjudna överallt på fest och sånt och jag vill helst bara vara hemma med plutten!
har vart så mycket nu och det tar aldrig slut. Man kan lixom inte tacka nej om man får biljetter  i present av någon. Jag tycker det är skit skoj att gå ut och festa men nu har allt vart så tätt inpå varandra. blir typ varannan varje helg...Jag hade lovat att gå ut med Sofie någon gång i januari och vi var ju ut i fredags. Men så kom jag och Kim på att vi fått biljetter till folkan den 31/1 i julklapp, ska bli kul att se bandet men har endå inte lust att festa så det blir nog ganska lungt den kvällen. Helgen efter folkan ska vi på kryssning med Kims kusin med flera, som är bestämt för länge sen! Och det är såklart roligt att åka på kryssning men hade kännts bättre med några helgers mellan rum med det lär ju passa alla som ska åka, den helgen var den som alla kunde.
När kryssningen är över då ska jag ta det så jävla lungt tills midsommar då vi ska till Göteborg och se AC/DC.
Såå skönt! För efter kryssningen då är det verkligen inget bestämt så då kan man bara tacka nej.

Ska hämta G på dagis snart.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elin

Säg bara till om det blir för mycket.

Kryssningen kan vi alltid lägga senare om det passar bättre för er!



Kram på er!

2009-01-21 @ 10:05:31
URL: http://lopoholic.blogspot.com
Postat av: terese

Vill du ha barnvakt gumman så är det bara att säga till så lovar jag att försöka hjälpa dig! massa kram

2009-01-21 @ 11:57:31
URL: http://terexce.blogg.se/
Postat av: angelica

Du har fått en mamma blogg award av mig :)

Kolla min sida :) Pusss

2009-01-21 @ 12:12:28
URL: http://angelicahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0