Godmorgon

Idag känner jag mig mycket bättre i kroppen inte lika trött har inte så himmla ont i halsen heller. Men det är ju det förbannade ögat som bara blir värre och värre....På måndag måste det vara borta och jag måste vara helt frisk för då ska jag börja skola in Gabrie på dagis. Kan lixom inte komma dit och se ut som en enögd jubelidiot! Det är ju inte så bra att smitta ner alla ungarna heller och jag måste börja skola in på måndag annars hinner jag inte med mina planer med jobb,körkort och praktik!! Och det är jävligt viktigt för mig nu. Jag vill börja träna nu också, jag längtar tills jag mår helt bra och kan börja röra på fläsket. Ska köra stenhårt tills den 8/8 då jag ska till Mallis måste ju vara snygg och fräsch då!

Vill ha den här hårfärgen nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0