Grubbla....

Hej! Idag har jag och Gabriel tagit en promenad hem till mamma. Hon själv var inte hemma vi gick dit för att träffa Elin som var där och hjälpte mamma med massa. Jag väntade där tills Kim skulle komma från jobbet och hämta oss så vi kunde åka och lämmna våran dator som vi sålt nu=) Efter det skulle vi åka till marieberg och handla kläder till Gabriel eftersom han växt ur typ allt! Jag skulle också köpa en fondation för min är slut nu. Men när kim kom från jobbet var han alldeles blek i ansiktet och hade världens frossa=( stackars så nu är han sjuk!! Vi blir aldrig friska. Så vi åkte iväg och lämmnade datorn bara sen åkte vi hem och jag bäddade om honom med två dun täcken. Så nu har han sovit sen klockan sex. Han säger att han ska gå till jobbet imorgon men som han mår så skulle han nog stanna hemma. Men han går det ju inte att prata med. Han tycker att han förlorar för mycket pengar på att vara sjukskriven och det gör man ju också.
Ja så nu sitter jag här för mig själv, men ska börja städa nu som jag skulle ha gjort för ett par dagar sen hehe.

Kunde inte sova igår, jag vet inte varför låg mest och grubblade över saker. Tänkte tillbaka några år, och jisses vad jag har ändrat mig som person. Jag var ju total vild för 3-4 år sen. Jag har gjort så mycket dumheter. Sårat mig själv gjorde jag mest men även andra runt omkring. Tror att jag bett om ursäkt till dom människorna. Jag växte upp alldeles för tidigt tror jag, däremot är jag glad över det nu eftersom Gabriel dök upp hux flux haha! Så tror det var bra att jag levde loppan innan han kom eftersom jag inte känner några behov alls av det nu. Jag har kanske gjort saker och vart med om saker som man inte borde när man är 15 år. Däremot så ångrar jag inget av det som jag vart med om, jag hade många gånger skit kul under dom åren! jag har många roliga och minnes värda minnen med mig i bagaget livet ut. Dock kommer jag inte dra upp något sådant här haha. Det jag tar med mig från mitt förflutna är en jävla massa erfarenhet!!
Och hoppas att Gabriel aldrig blir som jag var. Utan en lugn och snäll pojke=)



Gabriel i sin vagn, när vi gick lång promenad till mamma idag.



Gabriel fick en banan hemma hos mamma efter våran promenad.

Kommentarer
Postat av: terese

Gosssssing! :)

2009-01-28 @ 10:25:54
URL: http://terexce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0