Dagis&0kr

Hej! Har vart på dagis idag också, Gabriel tycker det är skit skoj. Så det känns som att det kommer gå jätte bra. Annars vet jag inte vad vi skulle göra, eftersom jag börjar praktiken osv...Har lite ont i huvudet och ögat är fortfarande rött och det rinner ur det hela tiden. (snusk)
Måste bli bra snart så att jag kan sminka mig nån dag!
Undra vad jag ska laga för mat? det börjar bli tomt i kylskåpet och alla skåp. Men vi har typ inga pengar så vette fan om vi får klara oss på havregrynsgröt och vatten tills den 23. Hatar att ha dåligt med pengar, jag måste ha ett jobb nu!!! Någon som vill anställa mig jag gör nästan vad som helst så länge det passar in med praktiken=)
Aja ska muntra upp mig lite genom att lägga ut några söta bilder på min knubbiga prins!



Gabriel som har hittat vällingburken i skötväskan...



Pose av Gabriel.                Pappas keps!?              Glader=)

                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Acka

Oj vad han växer :)



Äntligen kan jag följa din blogg igen, och du kan följa min om du har lust;)

kram

2009-01-14 @ 21:19:39
URL: http://ackas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0