Bättre

Hej hej!
Nu mår vi bättre, jag åkte på en släng av magsjuka i fredags, inte roligt!! Plutten mår inte riktigt bra än...Men han har inte spytt på 3 dagar nu och idag har han inte haft diarré så han är nog på bättringsväg bara slö i kroppen. Han är hemma från dagis och vilar upp sig idag också så att han är pigg och glad imorgon.
Idag ska jag städa här hemma är så stökigt här igen!!! Usch hatar att städa verkligen. Sen ska jag slå en signal till Sofie så vi hinner ta en fika innan jag börjar min körlektion 15.40
Ska ta lite nya bilder och lägga in har vart dålig på det nu, men har inte riktigt hunnit med tanke på att vi vart sjuka.

Igår blev kryssningen bokad och klar den 6/2 drar vi mot Mariehamn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0