Utmaning


Utmaning

  • Utmaning
    Denna utmaning fick jag från
    Angelica.
  • Din ringsignal. Om den finns med på youtube, lägg in den!  Den finns inte med. Har den klassiska sony ericsson ringsignalen.
  • Vad står det i ditt tredje och sjunde mottagna sms?  Från Emmy- Ja vad kul ses då! Kram
    Från Linn- Ska jag handla något? typ cigg eller nåt annat?
  • Vad står det i ditt senaste skickade sms? Till Emmy- Går det bra för er att vi kommer så gör vi de för oss gör det inget, det finns smitta över allt nu för tiden endå.
  • Du måste ha sex med nr 4, 17 eller 29 i din telefonbok, vem blev det? Och vad är er relation till personen nu? Nr 4 är Anna Nr 17 är Någon Ida? och Nr 29 är Linn. Ja hade någon av dom vart kille hade jag valt den men eftersom jag måste välja någon får det såklart bli Linn hehe Vår releation är väldigt bra en av mina bästa vänner.
  • Skriv ner ditt konstigate sms från inkorgen och vem det är ifrån. Från Syrran-Hejsan jag kan inte på söndag
  • och jag vill inte att du åker själv med shasmin vi får ta det en annan dag! Kram   Jag fattade typ inget av det som stog, men fick reda på att hon skulle skickat till en annan person.
  • Vem har konstigast namn i din telefonbok? Det får nog bli Moritz han har det uddaste namnet i min telefonbok iaf.
  • Vad har du för mobil? Har den några defekter?  Sony Ericsson K530i  Nej den är ny och funkar som den ska!
  • Vill du byta mobil? Till vilken och varför?   Nej jag är nöjd, spelar ingen roll vad jag har för mobil funkar det att ringa på den så är jag glad för det.
  • Lägg upp den tionde bilden från ditt kameraalbum.
       

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0