Uppsättning

God kväll! Sitter nu framför datorn efter ett sim pass på G-vik, jag är inte nöjd efter mitt pass idag min tidsplan sprack! Jag brukar simma 1 km på 20-25 min idag tog det 30 min...Inte bra!! Jag vet nog vad det beror på det är ju sportlov och Gustavsvik är smock fullt i folk! Och det var, ja jag vet inte om jag får säga såhär men det är bara saningen ett tiotal invandrar ungar som hoppade och dök i motions simmet, skvätte vatten på alla som simmade ja helt enkelt fjanta runt i poolen som några jävla mupp ungar! Det finns pool för dom som bara är där för att bada och så finns det motions poolen för dom som vill simma och träna, så varför inte bara hålla sig där man passar in?? 
Tidigare idag har jag vart i salongen och idag var Malin min modell jag tränade att göra uppsättning på henne, det var nyttigt för mig kändes de som. Var ju ett tag sen jag gjorde de. Men nu är jag ledig hela veckan för salongen är stängd ons,tor & fre.

Det är så skönt att Gabriel har börjat trivas på dagis riktigt bra nu! Han gråter inte ens längre när jag lämnar han på morgonen, bara vinkar glatt hej då hehe. Det har vart några veckor som Gabriel vägrat äta på dagis också och det är verkligen inte likt honom! Men denna vecka har han ätit som en häst sa fröknarna. Han hade blivit arg när dom skulle ta bort maten när dom tyckte att han ätit tillräckligt så dom lät han äta tills han inte ville ha mera. Igår åt han potatis och 14 köttbullar idag åt han 7 potatisbullar inte dåligt må jag säga.



Malin innan uppsättningen=)              Fram
        

          Sidan                                         Bak
        








Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad fint de blev! Om jag ska göra nått när ja behöver vara fin i håret får du fixade ;) Hehe.. Kram!

2009-02-17 @ 20:32:31
URL: http://barasofies.blogspot.com
Postat av: Angelica

14!!!!!!??? köttbullar?

Hmm, jag orkar äta 5-6 stycken..

Du har en hungrig son du mathilda.. hehe

Cornelia har matvägrat i två veckor nu, hon äter bara välling o lite pommes om hon får... annars vill hon inte äta.. hatar det, vill hellre ha en som käkar 14köttbullar... haha

2009-02-18 @ 07:23:05
URL: http://angelicahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0