1 dagen på praktiken

Hej!
Nu var det ett tag sen jag bloggade, men har haft lite annat att göra. Jag har bland annat fått en cykel med tillbehörande cykelbarnstol, lås och lampor och en cykel hjälm till prinsen. Tack snälla mamma för den underbara cykeln den har jag haft mycket nytta av, när jag lämnat G på dagis och till allt annat. gabriel har haft det jobbigt på dagis förra veckan, vart ledsen och inte velat äta osv. Men idag hade det gått jätte bra så det känns så skönt då slipper jag ha ångest att lämna han där.
Idag var det min första praktik dag,  jag hade en mjuk start och hade Sofie som kund. Men det tog sin lilla tid vi gjorde massor med slingor och sen la på en mocka toning och klippte skit snyggt blev det! eller vad säger du Sofie??
Jag ska praktisera 3 dagar i veckan till att börja med.
Anders kom hit och sov här i torsdags var meningen att han skulle åka med oss till Köppis på lördag men stackarn fick magsjuka och fick åka hem till Karlstad igen på fredag. Usch det är hemskt med magsjuka!
Folkan  var på i lördags jag hade skit skoj! blev dock ganska sent jag och Titti var på efterfest med bandet Bonafide och var inte hemma förens 04.00 Kim skulle på en annan efterfest men när han kom dit var ingen där...Så var ju synd att han inte var kvar med oss tror att han skulle haft roligare. Men däremot blev han kanon runt 00 slaget hehe så det var nog lika bäst att han gick hem och sov.
Det kommer lite bilder så småning om har vart dålig på att knäppa kort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0