Skridsko åkning

Hej! Idag har vi vart i Adolfsberg och åkt skridskor det var typ 4-5 år sedan sist så det var skit kul! Kim är ju jävligt mycket bättre än mig att åka, men han har ju en del träning som ligger bakom sen han spela hockey.
Efter skridsko åkningen var Micke & Elin barnvakt medans jag och Kim körde ett hårt pass träning på G-vik..Sen skyndade vi oss för att hämta Gabriel så drog vi till Emmy & Erik där vi fikade och barnen lekte=)
Nu väntas mat och bingolotto, sen är helgen slut för oss!


                         Kim & G ute på isen                               Jag och G                
        

G som går på isen            Blev lite trött på slutet
  

Kommentarer
Postat av: Catrine

Allså han är ju fruktansvärt lik Malin! Eller har jag fel?

2009-02-16 @ 08:29:48
Postat av: Elin

Nej jag håller faktiskt med...Ibland är dom löjligt lika!!!

2009-02-16 @ 13:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0