Min dag!

För det är ingen vanlig dag för det är Matildas födelsedag hurra hurra hurra!!
Japp så är det 19 år idag!
När jag vaknade och gick ut i köket så hade Kim gjort någon slags skattkarta...För han hade inge presentpapper att slå in mina presenter. Men jag har letat här på morgonen, den första hittade jag i ungnen det var den nya ac/dc plattan skit bra!
Den andra hittade jag på hatthyllan det var en vegetarisk kokbok också skit bra att ha! Sen fanns det en till skatt som jag hittade i min garderob ah jag trodde jag skulle dö när jag hittade den. Det var en väska som jag hittade i tax free på kryssningen men Kim tyckte den var alldeles för dyr och det kan jag väl hålla med om men den var jävligt snygg!! Så jag åkte därifrån utan väskan med tårar i ögonen samtidigt som jag såg någon annan ragata gå runt med den på axeln haha.
Men så har min babe gått och köpt den svindyra väsk fan i smyg haha åh jag är så glad=)
Kommer lite bilder från min dag senare ikväll!
Nu ska jag käka frukost med Gabriel.
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åååh, vilken gullig kille du har gumman, som gör skattkartor o köper handväskor åt dig :) vill med ha en sån haha hoppas du får en toppen dag, det är du värd!!! KRAAAM

2009-02-11 @ 08:35:58
URL: http://angelicahallin.blogg.se/
Postat av: Sofie

GRATTIS!! Ha en bra dag! Kram :)

2009-02-11 @ 09:26:39
URL: http://barasofies.blogspot.com
Postat av: Ann-sofie

Grattis på födelsedagen tjejen =) hoppas din dag blir den bästa.. Kraam annoo

2009-02-11 @ 13:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0