Magsjuka igen?

Hej! Vi har fått någon slags konstig magsjuka igen, Jag kräktes i lördags kväll 2 gånger jäkligt mycket. På söndagen hade jag bara ont i magen och låg mest i soffan och vilade på söndag kväll kände jag mig mycket bättre. På måndagen på morgonen blev jag dålig i magen igen och fick göra ett ofräscht toalettbesök så då vågade jag inte gå iväg på praktiken jag tänkte bara gå iväg med G till dagis men han var jätte trött och hängig men han hade inge feber och visade inga symptom på magsjuka. Men hur som han fick vara hemma från dagis han sov typ hela dagen här hemma och idag på morgonen var han hur pigg som helst tills det plötsligt började rinna bajs efter benet hela blöjan hade läckt...Jag är hemma idag också eftersom Gabriel har diarre och jag är lite konstig i magen fortfarande. Vet inte om det är magsjuka eller om det är något annat??? För när jag har magsjuka brukar jag ligga i sängen och vara helt väck typ. Men jag är ganska pigg och jag är sugen på mat och jag kan äta trots att jag får göra några toalett besök men jag mår endå inte sådär riktigt dåligt som man brukar göra.

Ska lägga mig och vila lite nu.
Jag skriver igen när jag är helt frisk

Bye bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0