Lik moster Malin

God middag! Jag har fått ett par kommentarer om att Gabriel är lik hans moster Malin.
Jag själv vet inte vem han är lik?? Har hört så många olika. Idag var det en tjej i salongen som tyckte att han var så himla lik mig, och vissa tycker att han bara är lik Kim, eller att han är en blandning av både mig och Kim, en del tycker att han är extremt lik moster Malin och morfar Pisley Och så finns det vissa som tycker att han är jätte lik Bill och Jack. Hmm detta är mystiskt vem är han mest lik? Jag tror att han är en blandning av både Eriksson och Impola släkten=)


Vem är han lik?
Kim                          Jag
     

           Några bilder att jämför med



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  
   
Ska fixa bilder på Malin och min farsa så får ni jämföra med dom också=)




Kommentarer
Postat av: Anonym

lik moster malin

2009-02-16 @ 19:15:16
Postat av: Anna Johansen

Hej!

Rätt lik både Tulda och Hulda när dom var små!! Men lite pappa är det allt också. Grattis i efterskott!! Kram Anna

2009-02-16 @ 22:33:00
Postat av: Catrine

En liten Malin e de allt! Men ändå lite lik på pappsen också!

2009-02-17 @ 10:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0