En sån karl

Tjena!
Nu sitter jag här med en kopp te och lyssnar på Carrie med Europe och laddar upp och förberder kroppen för en slitsam fredag på båten cinderella jag har överlevt det mesta så förhoppningsvis blir inte det här några bekymer.
Min första vecka i salongen är avklarad också toppen känns det! Jag vill bara ha mer kunder så kika förbi eller slå en signal och boka tid hos mig. Gå in på www.salongmercy.se

Måste verkligen skryta lite om vilken pli jag har på min karl! Det är bara att knäppa med fingret så gör han precis som man vill! Jag har ju tränat han i 2 år också men övning ger färdighet=) Testa ni också...Nu när jag börjat praktisera och är hemma sent så sköter min älskade det mesta. Hämtar G på dagis, stor handlar, viker tvätt och lagar mat jag känner mig som hans lilla prinsessa=) Nej då skämta lite jag har inte ens behövt tränat han på att hjälpa till det gör han endå, vi är bara ett bra team. Det är nog därför vi funkar så jävla bra ihop vi bråkar aldrig, däremot kan det hända att vi små tjaffsar lite som oftast övergår till att vi as garvar åt hur löjligt vårat lilla tjaffs varit. Men det är så det ska vara!

Några bilder på min underbara karl

Här viker han all tvätt          Här skär han lök till maten
      

                     Och våran lilla älskling
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0