Välkommen till min nya blogg!

Hej!
Så då har jag gjort ännu en blogg, som jag hoppas att jag ska sköta bättre än dom förra....
Vi håller på att kika på lägnheter för fullt, hoppas att vi hittar någon snart!
Jag har vart dyng sjuk i 3 veckor till och från, blir fan aldrig frisk!!! Jag som vill träna och försöka komma i form till sommaren
men det går inte enligt mina planer...
Men huvudsaken är att min lilla kille är på bättrings väg nu, han äter sin andra och sista pencilin kur imorgon!
Han har haft dubbel sidig öron inflammation, inte konstigt att jag och Kim har funderat över varför han inte sover på nätterna, den lilla kraken har ju haft jätte ont!!

Halloween närmar sig, jag och Kim är bjudna på maskerad fest den 31/10 as skoj, så vi funderar här vad vi ska klä ut oss till...Men vi har några ideer men vi får se vad det blir.

Men nu ska jag göra mig lite te med mycket honung för min onda onda hals...
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0