Underbara dag!

Morning gott folk!
Snöar för fullt här, jäg älskar snö det är så mysigt! Om det ligger kvar såklart, och det är säkerligen inte så sannolikt=(
Idag ska jag ut i mammas garage och leta efter Gabriels åkpåse och hans fårskin skit kul när det är svin kallt och trehundraåttiotre plastpåsar och kartonger att gå igenom, har inte en susning om vart det kan vara!!
Sen ska jag mysa,krama och pussa lilla plutten innan jag åker till Elin som ska fixa mitt halloween smink, hon är ju faktiskt utbilad proffisionell make up artist!! När hon är klar kommer Kim och han ska också få lite smink sen bär det av till kopparberg! Och våran pluttunge ska vara hemma med sin mormor hela natten...Det kommer gå skit bra!!
Imorgon åker vi och hämtar Gabriel i Örebro så resten av släkten får träffa han.
Jag tar en liten paus i bloggandet under helgen, skriver igen på söndag!
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0