Trevligt besök!

God kväll!
Idag har Linn vart här nästan hela dagen. Hon har såklart lekt massor med Gabriel medans Angela var på dagis.
Vi lagade potatisgratäng och medans den stog i ungen för att bli klar så gick jag, Linn och Gabriel till dagis och fikade, det var typ dropp in fika där idag. Sen när vi var hemma igen hade Malin tagit ut våran jätte mumsiga potatisgratäng den var så god! Ja så efter maten fick vi lite mer att göra, hålla 2 ungar stimulerade hehe alltid lika roligt!!
Sen åkte Linn hem och Kim tog med sig barnen till lekparken för att hålla dom vakna tills det var dags att sova för natten, då passade jag på att sitta vid datorn och glo på blocket efter lägenhet, hittade ingen intresseant tyvärr=(
Mer har det väl inte hänt idag,  jävulskt skönt faktiskt!!
Godnatt och sovgott!!


Kommentarer
Postat av: terese

Haha sicket busfrö han är! Måste träffa honom när jag kommer till Örebro..vet att jag ska dit den 2nov o stanna i några dagar. Får styra något då! kram

2008-10-22 @ 11:06:08
URL: http://terexce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0