Mys Lördag

Hejsan!
Idag är det lördag och hur skönt är inte det då?
Jag och min andra hälft har vart och tittat på en lägenhet idag, en ganska liten tvåa...Men vi tror att vi ska kunna få det mysigt endå. Det löser sig, nu är det bara att hoppas på att vi får den också det är 13 stycken som ska kolla på den så lite konkurans blir det...Men om vi inte får den så är det väl meningen.
Gabriel har skrikit konstant hela natten, och det är verkligen inte likt honom så jag är orolig att han fortfarande har öronflammation, vi får se hur denna natt blir annars får vi ta oss till doktorn igen.
Vi har vart på toys r´ us tidigare idag, där köpte vi ett spel som heter kamp mellan kvinna och man. Så det är invigning av spelet idag=) med lite till tugg som chips och julmust mm mm mmm.....
Gabriel har även lärt sig att säga tutte idag, dom lär sig så fort helt plötsligt bara.

Nej men nu ska jag dra på mig mys dressen...
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0