Lite allt möjligt.

Igår efter att vi kört in Titti till tåget, som gick mot Köppeberg. Åkte jag K och G till Marieberg och handlade en födelsedags present och en julklapp åt Gabriel, vi köpte en julklapp åt Kims mamma också. Tror att hon kommer bli jätte glad för den...
Sen åkte vi hem och vi gick och la oss 19.40 alla tre. Var så skönt att vakna och känna sig pigg, var inte igår kan jag säga, vi har verkligen sovit som svin!!
Idag ska jag klippa och färga mitt hår(då blir jag fin i håret tills på fredag) på salong Mercy där jag ska börja praktisera i Janurai=) =) känns så roligt ser verkligen fram emot det! Då måste ni komma och klippa er hos mig!!
Just det jag måste fixa i ordning våra halloween kläder, är lite hemma fix så kommer det bli skit bra!!
Jag ska även in och snacka med en tatuerare som har glömt att rita min tatuering är typ ett år sedan jag var där, så hoppas att jag får det billigare eller hoppas det kräver jag. Dom lovade mig att tatueringen skulle vara klar före sommaren som vart.
Jag vill inte gå någonannastan för jag kan inte förklara hur jag vill ha den, är bara dom som fattar hur jag vill ha! Men nu priorterar dom säkert mig först eftersom jag väntat så länge.

Skriver en rad lite senare...
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0