Godmorgon

morning!
Nu har Kim och Gren dragit iväg till tåget som bär av till sthlm, sen ska dom på kryssning...Herregud!!
Hahaha dom kommer säkert få jätte roligt. Själv ska jag snart göra mig klar för en heldag på stan i det här "fina" vädret..
Gabriel sitter på golvet och leker med telefonen och dansar till Misfits med låten saturday night, han är så duktig så!
Han har redan fattat det här med musik, känns skönt=)
Åter till stan, jag ska dit och köpa lite julklappar så det inte blir så dyrt för oss sen, bättre att handla nån klapp då och då.
Ska även kika på lite halloween kläder till festen nästa fredag.
Camilla och Joram kommer hit idag guud vad roligt att få träffa dom!! Skönt för dom att slippa byn en helg tror jag=)
Jag ska träffa Sofie och Jeremias på stan också, Mias är en av Gabriels bästa kompisar=)
Noel också såklart!!
Hahahaha jag Och Titti har hållt på och bakat en tårta i 2 dar nästan, vi var inte sådär jätte duktiga tårt bakare, men vi hade inte direkt något bra recept för tårtbottnar heller, men den blev jätte bra till slut! Hon ska ha med den till Wobbler idag är nämligen hennes sista praktik dag så hon ville överaska med en god tårta!
Jaha nehe nu måste jag lägga på ett kol tror jag!
Bay bay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0