Bajs Torsdag:)

Hej hej!
 Nu sitter jag här igen och skriver massa skit, på tal om skit. Jag tänkte att Gabriel skulle få lufta sig lite utan blöja imorse. Så han kröp runt naken i köket och rustade i alla lådorna, medans jag och Titti satt vid köksbordet och kollade i färgkartan. Rätt som det var tittade vi till på Gabriel då stog han och gled runt på köksgolvet i sina skit korvar och piss, han hade skit på fötterna och händerna och överallt, han var på väg att stoppa fingrarna i munen men jag han hejda honom.
Jag fick slänga han i slasken med tvål och olja så  fick han sitta där och plaska medans jag torkade upp allt på golvet, var inte det fräschaste jag gjort men men det är sådant man får räkna med när man har små nakenfisar krypa runt =)
 
Jag och Titti hade tänkt att åka in på stan idag och kika runt, men så blev det inte jag var inte frisk idag heller, men bättre än vad det har vart, men kändes som att det var lika bra att stanna hemma och vila en dag till så man är frisk och kry till helgen.
Istället för att härja runt på stan har vi tittat på tv, druckit massa te och sist men inte mins färgat lite slingor i Tittis hår, det blev jätte fint. När jag var klar med Tittis hår blev min lilla syster Megasen (Malin) Avundsjuk så det var bara att sätta fart och göra slingor där med, resultat blev bra!

Så nu är jag jätte trött, och ska snart sova om min lilla knodd kan somna om snart, han vaknade för en halvtimme sedan och var jätte pigg=( Jag gillar när han är pigg och glad men helst inte klockan 11 på kvällen/natten!
Men nu ska jag brotta  ner han i sin säng och söva han på något vis.
men jag skriver några rader imorgon med...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0