Äntligen!

Så skönt, äntligen märks det att Gabriel börjar bli bättre i öronen, han sov hela natten som va..Det var typ 5 månader sedan. Stackars plutt som har haft ont så länge och ingen har fattat nånting, förens nu. Hoppas att det håller i sig både för hans och våran skull! Är så skönt att vakna och man känner sig hyfsat utvilad.
Men idag har jag gått runt här hemma i mys byxor och Kims t-shirt hela dagen. Jag städade hela morgonen, sen vek jag massor av tvätt medans jag titta på Ellen D'Generous. Efter det så lagade jag stuvade makaroner, korv och senapsås.
Så har vi vart och stor handlat på coop vid Marieberg, det är ju inte billigt med mat!!
Jag och Kim drog iväg till väster och kollade på en bostadsrätt, som var helt okej! Vi funderar på att vara med och bjuda lite=) Om den inte blir för dyr såklart men isåfall så har vi antagligen en 2:a på G som ligger i Rosta (stjärnhusen)
Känns som att vi börjar få lite ordning på boende nu=)
Jag har beställt klipp och färgning den 29:onde aa vad skönt att få det gjort till Halloween festen...
Ska fixa håret där jag ska börja i Janurai troligen.
Men nu måste jag ta en dusch och lägga busfröna.

Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0