Uppfostran

Hej på er nu är jag hemma igen efter 50 års festen och allt annat. Var så trött igår så orkade inte skriva men det gör nog inte allt för mycket. Men helgen har vart bra  i lördags morse hämtade vi Linda ( Kims kusin) Så stannade vi till I Lindesberg och hälsade på Kims farmor Annie. Hon är den roligaste panter tant jag träffat=)
Efter det så drog vi vidare till Koppis eller Kloten där festen höll till. Jag färgade Lovisa i håret och klippte henne, det blev jätte bra. Sen körde festen igång både jag och Kim tog det väldigt lungt Gabriel var med men det var jätte trevligt. Vi åkte hem till Bettan och sov runt 23 snåret. Och på söndag morgonen åkte vi hem till min farsa och käkade frulle sen åkte vi till Daniel, Natalie och Noel vi fick nybakta bullar, Gabriel och Noel lekte på golvet. Efter vi vart där åkte vi hem till Örebro.

Ja och så är det här med uppfostran. Det har ju börjat ordentligt nu man måste vara tydlig och bestämd.
Gabriel har börjat att slänga mat och annat på golvet, med flit alltså. Visst att dom kladdar och dom viftar till med hande och det flyger man på golvet men så är inte fallet. Utan han tar upp mat sträcker ut haden och slänger de på golvet, jag säger till han men han fortsätter slänga mat. Men efter ett tag får jag nog och säger till på skarpen samtidigt som jag tittar han rakt in i ögonen. Då blir han ledsen någon minut men han förstår precis vad jag menat. Dom förstår mycket mer än vad vi tror!

Jag har kanske tur att få studiebidrag nu när jag ska bröja praktisera är så glad!! =) det är iaf 1050 mer än 0 kr.
Jag känner mig nästan rik nu, nee usch det hemskt att inte få mer pengar=( Tur att jag har en sån grymt bra fästman han är bara bäst så mycket han ställt upp med pengar osv. <3 Någon gång i framtiden kommer det säkerligen jämna ut sig på ett eller annat sätt! Däremot har jag hjälpt till och ge han den finaste lilla pojke som finns!

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0