Skit också!

Jag som trodde att jag blivit frisk från influensan där gick jag ju på en nitlott kan jag tala om. Började känna av lite i onsdags bara lite hes och täppt, så trodde jag att det skulle gå över tills på fredag då vi var på halloween fest, jag kände mig lite små förkyld i fredags också, typ hes och täppt ont i nacken och så, men inte så farligt som det har vart och jag hade sett framemot den kvällen mycket!! Så vi gick dit hur som helst, jag mådde inte så bra i lördags var såklart lite bakfull men min förkylning var knappast bättre, och natten mellan lördagen och söndagen blev jag ännu sämre. Jävla skit hatar att vara sjuk, jag som vill ut och promenera och träffa folk, leta klappar och leka med Gabriel. Jag har inte ork till det direkt=(
Trots att jag var sjuk på fredagen så hade jag och Kim skit skoj i det stora hela=)

Vi har fortfarande et stort dilemma vad gäller det här med boende!!!! Blir tokig snart....
måste hitta något!! Om någon läser detta som har en lägenhet i Örebro hör av dig, jag vill ha den lägenheten!!

Nu ska jag ta hand om lilla rustarn och försöka vila och bli frisk!!
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0