Regn och Rusk

Idag ska jag träffa Sofie och Mias. Jag tänkte även fråga om annso vill hänga på oss med hennes lilla tjej Tilde.
Jag måste köpa ett regn skydd till vagnen för vårat suger!
Gabriel är förkyld han har hosta och är jätte täppt, lilla gubben hoppas han blir frisk snart.
Men ikväll ska vi bara ta det lungt titta på Idol och äta god mat. Imorgon ska vi till koppis på partaj.. Tidigare på dan ska jag fixa Lovisa i håret så hon är snygg till Bettans 50 års fest=)
Fy fan vilket väder är ju bara skit!

Några bilder på Gabriel                                                                


Kommentarer
Postat av: Bella

Han e verkligen en liten guld klimp din Gabriel :) så sööt.. hoppas allt e bra med dej..kram Bella

2008-11-14 @ 19:54:40
Postat av: Ann-sofie

Tack för att du frågade mig, hade verkligen jätte roligt med er, hoppas det blir snart igen. & får ta och styra bad någon dag också =) Du jag & sofie kanske kan planera ihop någon dag som vi kan träffa alla andra från föräldrar gruppen och ta en fika? sägs om det skulle väl vara kul? Adda mig på msn vettja.. Kraaam ifrån oss

2008-11-25 @ 13:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0