Min pussgurka

Min lilla prins är så söt, han har blivit en riktig liten pussgurka han ska pussas hela tiden hehe
Han pussas med hela munnen öppen och så är han lite snorig nu, så det blir en härlig kyss blandad men snor och slem.
Men det gör inge för mig tycker att det är mysigt endå!
Titti är här hon kom igår och sov över, vi ska ut på stan och handla lite grejer för imorgon då det är dags för Rock båten!!!
Jag är barnledig hela helgen, så jag får se om det blir fest hela helgen eller hur jag gör, har fan inte haft en tvådagars på snart 2 år!! Kim ville vara själv med Gabriel hela helgen så jag får inte vara med fast att jag vill ta det lungt på Lördag. Men isåfall så drar jag hem till farsan och Lena och tittar på film där. Det löser sig, men jag ska låta Kim och Gabriel ha en far och son helg.
Men jag skriver en rad lite senare, jag måste göra oss klara för vi ska snart med en buss till stan.
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0