Måndag igen

Hej! Ja då var det måndag igen och vardagen är i full rulle. Igår var jag på middag hemma hos Moa vi käkade tacos det var gott, meningen var att jag skulle åka hem efter middagen men brorsan hade Gabriel i morse så jag fick sova om jag skulle vara trött eftersom jag gick ut med tjejerna en sväng på Björstugan. Det var jätte trevligt där  träffade jag lite folk man inte brukar träffa allt för ofta sånt är alltid roligast=)
Jag tog en taxi hem när det höll på att stänga. Det var meningen att Moa skulle gå hem också men hörde att det kaosade sig en aning efteråt så det blev senare för dom.
Men idag ska jag förhoppningsvis träffa Moa igen och Martina skulle åka hit från Koppis för att träffa oss =)
Nej nu ska jag och Gabriel duscha och sen ska vi äta och efter det ska vi busa!!
Jag ska hinna med min dagliga promenad också som jag alltid försöker undvika på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0