Johan Palm!

Hej! Jag har haft så roligt på båten! Men inget är så roligt att komma hem till sina två älsklingar.
Jag gjorde så mycket sjuka saker på den där båten haha eller jag det gjorde vi alla!
Men det stannar kvar i Finland eller vart fan vi var=)
Ja men nu är jag äntligen hemma i vardagen igen så skönt. Jag får pyssla om min lilla prins och laga mat och städa till och efter min stora prins, men det är det värt!
Nu blir det lungt ett bra tag framöver har inget planerat överhuvudtaget.=D
Eller föresten om jag ska på något så blir det ac/dc den 21/2 men det är ju ett tag kvar.

På måndag är det dags för flytt åh vad roligt! Jävlar vad det ska julpyntas då!
Har sett gardiner på åhlens, en kappa i rödoch vit rutigt får nog bli det i köket.
Så har jag fått ett köksbord av pappa eftersom vårat blir för stort. Det ska målas alla benen vita tar ett kort när allt är klart och lägger ut på bloggen så får ni se hur fint det kommer bli, ni får såklart komma hem och ta en kik själva=)
Nästa fredag är alla Välkommna hem till oss på 1 års kalas. Då bjuds det på massa gott!
Idag för ett år sen var jag planerad att få Gabriel så jag bara satt här hemma och väntade på att verkarna skulle sätta igång. Jag sprang i trappor och gjorde eget te som skulle få igång förlossningen, aa jag gjorde allt som stod på nätet.
Men det funkade inte han kom när han kom=)

Jag måste skriva lite om något jag är enormt frustrerad över. JOHAN PALM!!
Vad i helvete gör han kvar i Idol när det låter som han har en kråka i halsen, va fan svenska folket skärpning!
Massa bra sångare har åkt ut och så sitter självaste kråkan kvar i slutet av tävlingen!
Jag kan hålla med om att Johan Palm är liten söt och charmig. Men då får väl tv starta en liten söt tävling för sådana  som Johan. Ja ja hoppas att han åker ut på fredag för nu får ingen mer med bra röst åka ut pga att Lilla Palm ska vara kvar och sjunga så man är tvungen att stänga av tvn.

Nu ska jag in på skithuset en sväng sen ska jag borsta tänderna och duscha!
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Buy or Sell - Den största bloppisen!

Har du gamla kläder eller andra grejor du vill bli av med?



I så fall ska du besöka BuyorSell.blogg.se, den största bloppisen, där erbjuder jag alla, killar som tjejer att annonsera GRATIS. Så det är bara att börja rensa garderoben/rummet/lägenhet.



En otroligt bra sida för dig som älskar secondhand eller vill bli av med gamla grejer som bara ligger, och aldrig kommer till användning. Och glöm inte bort att kika runt efter fynd, för kan man fynda så är det på BuyorSell.



Kika under kategorierna; Att köpa... & Att sälja... där står det precis hur du ska gå tillväga.



Välkommen!

2008-11-26 @ 10:17:48
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej!

Håller med dig om Johan Palm. Jag tycker han är lite charmig men nu när det bara är några få program kvar så hör han inte hemma i tävlingen längre. Nä, hans röst måste växa till sig, för han har potential men inte just nu!



Aja, ha en go' dag!

2008-11-26 @ 10:34:46
URL: http://gurko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0