Hosta

Hej. Har fått hosta igen! Fan jag börjar tro att jag har någon förbannad kronisk förkylning som aldrig kommer att gå över=(
Idag gör jag samma som igår alltså ingenting, leker med Gabriel och tränar han att gå ännu längre. Men han är så duktig han går flera meter själv sen sätter han sig ner på golvet och vilar sen tar han nya steg. Jag längtar tills vi får lägenheten är inne på blocket och kikar på nya köks stolar och bord, för det vi har kommer att bli för stort så jag får sälja det och köpa ett mindre. Tänk om tomten skulle vilja ge mig  det skulle vara det bästa=)
Jag vill verkligen på Ac/dc synd att det är så dyra biljetter men ska vänta ett tag och se om biljetterna går ner i pris annars så ska jag och farsan säkerligen några fler åka till Globen och köpa utanför av någon liten turk. (hoppas ingen tar illa upp) Men tyvärr så är det så det är bara ren fakta. Får vi inte tag på några biljetter där, så får vi ta oss en krog vända istället.
Men nej jag måste ha biljetter det är en av mina störtsa idoler, jag måste få ståplats biljetter så jag får hoppa och vråla mig hes=)

Dom är bara BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0