Fy fan vad äckligt

Usch usch usch! Jag har vart med om något så fruktansvärt vidrigt tycker jag iaf. Imorse när jag vaknat skulle jag gå in och titta om min syrra sov i mammas säng, vi hade bestämmt det igår så att hon kunde höra om Gabriel skulle vakna, för jag och Kim var på bio igår.
 Ja hur som helst jag kom gående i godan ro enda tills jag kände splash under min fot, jag tänkte typ bara va fan Gabriel som lämmnat en banan bit på golvet igår.
Neeej det var det inte när jag tittade ner är det en liten mus som jag har trampat på, det man såg var en halv platt muskropp med en svans och resten var  bara inälvor fy faan ni skulle ha hört mitt gallskrik, jag skrek och nästan grät för att allt var så jävla äckligt.
Malin låg inne i sängen och gormade för att jag väckt henne. Och lilla jägaren själv (katten sudden) låg i sitt fönster med alla hans filtar och mös.
Han såg så stolt ut. Han brukar alltid lägga sina offer i ett hörn i vardagsrummet, men inte den här gången då la han den precis utanför rummet där Malin sov, antagligen ville han visa henne hur duktg han är.
Jag ringde till Kim och berättade vad som hänt medans jag bertättade kräktes jag nästan samtidigt, Jag förklarade att ingen av oss ville ta bort den äckliga mosade musen, och jag klarade inte ens att gå in i köket där den låg ja i köket men utanför dörren där Malin sov, lite svårt att förklara men men.
 Kim började as garva i telefonen för han tyckte att allt var jätte roligt. Jag försökte tvinga honom att åka från jobbet för att ta bort musen, jag var lixom tvungen att vara i köket ja men äta frukost och sånt tjaffs men jag klarade inte det när den låg där. Jag försökte undvika den men det gick inte.
Malin tog bort musen efter mycket om och men. Så nu är allt frid och fröjd igen=)

Idag ska jag på stan och träffa Terese en tjej som jag gick samma utbildning med i sthlm, ska bli as trevligt var inmte direkt igår vi sågs..
Men nu måste jag dammsuga medans Gabriel sover annars tar det flera timmar och göra det, nu när han går som en tok man måste vara med hela tiden.
Kram hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0