Angelica & Fest

Hej svejs! Idag har jag vart hemma hos Angelica halva dagen, vi har snackat och barnen har lekt och så har jag klippt Angelica vi klippte lite annorlunda en sist, så det är kortare fram och längre bak jag tyckte det blev jätte fint. Men jag förstår Angelica att det är lite ovant! Hoppas att du vänjer dig. Men det tror jag hojta till annars=)
Mitt barn har börjat slåss han har bara slagit mig och Kim men idag satt han och slog lilla söta Cornelia i ansiktet men då blev jag fan arg och tog tag i hans hand och "brottade" ner han på golvet efter det så tyckte inte han att det var lika roligt att slåss. Usch jag känner mig hemsk men mitt barn måste man vara hård åt annars skiter han i en. När jag var liten så behövde man inte ens säga något jag började gråta innan någon ens hann öppna munnen haha väldigt känslig.
 Nu har jag lagt min lilla prins så han får sova lite eftersom att det kommer bli en lång kväll, vi ska nämligen på fest på Stora Hotellet här i Örebro, det ska bli kul men Gabriel måste vara hyfsat pigg så vi får vända om dyngnet imorgon igen...Gabriel ska ha skjorta och slips på sig och jag ska ha en klänning tror jag. Kim får väl ha jeans och skjorta han är så snygg endå så det räcker.
Men nu ska jag måla mina naglar tog bort mitt gammla nagelack igår tack vare Angelica som var rak och ärligt hon sa att det såg förjävligt ut ja hon menade så men hon sa det med ett bättre ord språk haha.
 
Hittade 2 bilder på G när han hittat tv dosan och lyckats fått ur batteriet kolla in vad lycklig han ser ut!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Mitt hår är verkligen skit snyggt, är hel nöjd.

Klart att det blev ju lite kort, men det var lika bra eftersom det var så slitet.

Du är den absolut BÄSTA frisören!

Och din lilla pojk är vekligen suuuper go, så himla hårt slog han inte Cornelia. Dom är ju bara barn:)

Ska nog ta bort mitt nagellack oxå, börjar försvinna lite längst ut på nageln.. hehe

2008-11-28 @ 17:03:26
URL: http://angelicahallin.blogg.se/
Postat av: Emmy

Hej Hej! har ni flyttat till sörby nu? Då kanvi träffas å gå till lekpark!

Adda mej på msn om vill

[email protected]

Emmy från ump!

2008-12-02 @ 19:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0