Ändrade planer

Jaaaa jag är så glad! Var in på blocket igår, då hade någon precis lagt ut en annons om en tvåa i Sörby med förstahandskontrakt. Hyran var på 4300 dock var den bara på 50 kvadrat men det är skit samma slipper vi Baronbackarna så bor jag hellre trångt, huvudsaken är att vi har tak över huvudet =) Det går säkert att lösa och göra jätte fint!
Vi ringde upp på annonsen på en gång fick inget svar, men efter 5 min ringde han upp så vi bestämmde att vi ska titta på den imorgon klockan 12.00! Jag var as glad men trodde inte vi skulle få den hur som helst eftersom att det är många som antagligen vill ha den, men efter en halvtimme efter att han ringt upp oss ringde han igen, och sa att han var ner ringd av folk så han ville veta lite mer om oss, vad vi jobbade med osv. Han tyckte allt lät kanon bra så vi fick första tjing på den om vi ville ha den. Så antagligen tar vi den om den såklart inte är jätte jätte skabig, men det är den nog inte. Det är inflytt den 1 december är ju ganska snart! åh känns mycket bättre än baronbackarna då vet vi att Gabriel kommer gå på ett bra dagis och vi kommer på i ett lungt område samtidigt som det tar 10 min till krämaren kan inte bli bättre!!!

Skriver en rad imorgon om hur det gick efter att vi tittat på lägenheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0