16 timmar kvar

Herregud om 16 timmar börjar våran resa här ifrån Örebro mot Ludvika sedan från Ludvika till sthlm.
Vilket drag det kommer bli!! Jag måste ta det lite lungt är inte så roligt om det blir för mycket på bussen till båten så man typ ligger och sover hela båtresan som man betalt 1000 spänn för.
Nej men det kommer gå så fint till det här ska ni se. Jag ska försöka hitta laddaren till kameran så jag kan lägga in lite bilder från skandal resan på söndag eller måndag hehe=)
Shit vad roligt det här kommer bli ser verkligen framemot den här resan, blir lite som på den gammla goda tiden.
Nu menar jag inte så älskar mitt liv jag har nu också. Men det är alltid roligt att åka iväg med vänner som man festade varje helg med och var på katostrof resor med bla till Idre, Hultsfred och Arvika festivalen. Japp nu blir det lite samma sak igen haha.
Men nu måste jag packa och prova vilka kläder jag ska ha på mig så jag blir snyggast på båten ha ett skämt!
Jag skriver igen på söndag eller måndag igen vi får se.
Trevlig helg på er alla som läser.
Hej då nu drar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0