11 månader

Idag blev Gabriel 11 månader, buhu vad tiden går fort, om en månad är det ett år sedan han kom till världen, känns som att han kom för några dagar sedan samtidigt känns det som jag kännt han hela mitt liv!!
Gabriel går bra nu och några meter själv, när han känner för det. Går fortare för han att krypa så han kryper endå mer än vad han går. Men när han fått upp tekniken lite bättre så kommer han nog bara att gå.
Vi började släppa taget när vi tränade gå med han förra veckan och nu går han som en liten tok ja som sagt när han känner för det=) Jag trodde att han inte skulle gå på ett bra tag eftersom att han vart så feg vad gäller att våga släppa taget och gå själv.

Jag är fortfarande sjuk är täppt i näsan och har värsta hostan och ont i magen ibland..
Jag ska ha Angela hela dagen idag för att hon också har ont i magen så hon ska inte till dagis.                               
Hoppas att det inte  är magsjuka på gång...
Det är ganska jobbigt att ha en sjuk 4 åring och en pigg och snabb 11 månaders bebis som älskar att hitta på rackartyg.
Kim började jobba 0600 och kommer inte hem förens 19-20 någon gång så jag har inte så mycket hjälp idag tyvärr. Alla jobbar och sliter, typiskt att jag ska bli sjuk när jag lovat att hjälpa till här hemma.
Jajaj det kommer att gå bra endå, jag får vila medans dom vilar. Det kan inte alltid vara en dans på rosor=)

Föresten så får vi veta om vi får en lägenhet idag!=) den ligger i baronbackarna dock. Jag har hört att det ska vara ett "dåligt" område, men det kanske är jätte bra jag har hört att många trivs bra. Mycket är nog gammla myter som lever kvar likaså i brickebacken och markbacken, helt okej områden nu för tiden faktiskt om inte annat visar det sig om vi trivs eller inte.  Beror nog lite på vart i Baronbackarna man bor.
Men det är billig hyra och nära stan och så får vi behålla alla poäng på öbo då är det bara att bo där ett tag och spara poäng tills vi har tillräckligt och kan flytta till ett annat ställe.

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila
Hej då!


Husen i Baronbackarna


Ett flygfoto på Området

Kommentarer
Postat av: Anonym

beror helt på vilken del av barnbackarna man bor i, finns en lite finare del o en lite jobbigare med pund o skit...

2008-11-05 @ 12:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0