usch!!

Hej på er! Usch hatar det här, jag har hosta och ont i halsen, typiskt nu när det är jul och allt. Men så är det alltid med min jävla tur jag har.
Ja min hemlighet förut var att jag har börjat med att ta körkort så jag pluggar och kör för fullt, så det är ju
jävligt roligt när man inte mår bra, men det kan jag inte hänga upp mig på jag måste kämpa på! är min enda chans att ta körkort nu. Ikväll efter att jag kört och suttit och pluggat hela dagen på körskolan så kommer Angelica hit jag ska fixa hennes hår så det blir lite ljusare brunt med lite rött i, så det blir nog as snyggt hoppas bara att jag frisknat till lite till kvällen.

Jag är iaf glad att min kära sambo är hemma från jobbet och är pappaledig i 2 veckor, så då har jag massa hjälp av honom med Gabriel. Jag ska börja skola in Gabriel den 12/1 på dagis. Det vill jag verkligen inte heller göra! Känns som att han är lite för liten att börja på dagis nu. skulle vilja vänta tills han var 2 år iaf. Men har man inget val så har man ju inte. Jag ska börja praktisera den 2/2 det ska bli super skoj! Letar jobb också typ helg jobb kanske om jag jobbar nån dag i veckan.
Så att jag får lite pengar skulle ju inte sitta helt fel. Det känns som det är jävligt mycket just nu känner mig stressad. Ska ta körkort samtidigt som jag ska skola in Gabriel på dagis och börja praktisera. Men jag hade tur att det löste sig bra med att jag fick börja praktiken den 2/2 istället för den 19/1 =) Jaja nu ska jag sluta tjata och dra iväg och plugga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0