Ullevi 21/6!!

Woho!!! Vi har fått biljetter till ac/dc!! Fan vad glad jag är=) Jag var inloggad och allt på ticnet men blev utloggad hela tiden och fick stå i massor av köer, samma sak hände Lena som också letade biljetter åt oss. Men då har ju min smarta syrra loggat in på ticnet innan hon gick till skolan, så hon ringde till morsan och frågade om hon kunde gå in i hennes rum och kolla om hon hade kommit in och det hade hon, så då bokade morsan ståplats biljetter åt oss. Vilket jävla flax vi hade=)
Känns mycket roligare att gå i Göteborg när det är sommar än i sthlm i februari...

Idag kommer Titti hit till Örebro och ska handla julklappar, hon ska nog antagligen sova kvar här för att hon ska hjälpa mig att ha Gabriel några timmar imorgon och på fredag. Då ska jag iväg och göra en del av hemligheten som jag skrev tidigare om i ett blogg inlägg, då dom flesta trodde att jag skulle ha en till bebis, men så är definitift inte fallet!! Ni får veta vad det är lite mer framöver, några vet vad jag ska göra. Men jag vill ha det som en helighet för dom flesta, så slipper jag känna någon press!

Nu ska jag passa på attt göra mig klar medans Gabriel sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0