Tandborstning

Mornig gott folk!
Gabriel väckte mig klockan 8:30 gud vad skönt att sova så länge!
 Vi har käkat frukost och när Gabriel äter frukost är det som att städa efter en hel frukost bufé på ett hotell.
Men efter att jag städat efter frukosten så diskade jag det som Kim skulle ha diskat igår, eftersom att jag diskar jämt. Han är duktigt på att smita undan...Jag har bäddat sängen också. Vi får ju främande idag Jenka kommer hit, jag ska färga hennes utväxt och klippa det slitna.
Dom flesta barn brukar inte tycka om att borsta tänderna, jag hatatde det iaf när jag var liten. Men Gabriel älskar att borsta tänderna, det är inte riktigt lika roligt när jag gör det men efter att jag borstat hans tänder får han alltid borsta själv.  Jag ska visa några bilder på G när jag tar tandborsten från honom när han typ borstat i en kvart.

                      Frid och fröjd med tandborsten i handen.

 
   Samma grej här, frid och fröjd med tandborsten i munnen


   Men här är han riktigt förbannad när jag tagit tandborsten.

Kommentarer
Postat av: Anna Johansen

Hej!! Vad fint ni har det och vad söt han är lilla prinsen. Tänk att han är ett år redan. Visst går tiden fort när man har barn men ändå står stilla på nåt märkligt vis. Kramar Anna

2008-12-10 @ 17:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0