Nyttiga jag

Hoho på er! Jag har blivit nyttig igen tror jag... Jag har verkligen bestämt mig att jag måste fan i mig bli lite fastare!
Det är igentligen inte svårt det är bara de att jag måste inse, och det  har jag nyss gjort. Jag rör mig alldeles för lite, jag ska upp på stan och handla en stegräknare. Jag ska börja gå 10000 steg om dagen, det är de alla människor behöver att röra sig varje dag bara för att må bra! jag tror att jag inte ens går hälften. Så det är inte konstigt att man sitter och klagar över hur fet man är och att man har ont överallt, det är ju ganska logiskt eftersom att musklerna förtvinar sakta men säkert!
Så behöver jag inte äta så mycket chips och läsk bara för att det är helg det räcker med en näve med chips och ett glas med läsk. Likaså att inte äta portioner med mat för 4 stora skoggshuggar män, utan samma där en bra portion räcker att lägga upp på Gabriels små tallrikar, så kan man äta oftare istället.
Ja nu jävlar blir det inget mera klag från min sida det är jag själv som måste ändra mig. Jag kan inte låssas längre att bara för att jag vart ut och tränat en dag så ska jag ha tappat 22 kilo.

Idag ska jag träffa Ann-Sofie tror jag? Jag får inte tag på henne men hon brukar sova ganska länge på mornarna som jag förstått hehe. Så ska nog Emmy haka på oss också=)
Och imorgon händer det! ac/dc släpper biljetter till ullevi den 21/6 woho!! Jag ska ringa som en jubel idiot!
Jag måste ha biljetter. Jag ska ringa åt mig,Kim,Malin,Mats,Titti och farsan tror det kan bli kanon roligt=)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0